Yleiset palveluehdot
Yrityksen nimi ja Y-tunnus
Rova IT
Y-tunnus 3516887-4
PALVELUN KUVAUS
Rova IT tuottaa tukea ja apua erilaisiin ongelmiin tietokoneiden ja puhelimien sekä muiden ATK-laitteiden kuten verkkolaitteiden kanssa. Tämän lisäksi tuotamme yrityksille mm. työnkulkuun ja automaatioon liittyviä palveluita. Toimimme pääasiassa koti- tai yrityskäynteinä.
Palveluiden sisältöön voi tarkemmin tutustua Rova IT:n nettisivuilla olevan palveluluettelon avulla.
Maksutapoina Rova IT:llä on käytössä kortti tai lasku. Ellei erikseen sovita, laskun maksuaika on 14 päivää. Laskulla maksamisen laskutuslisä on 5 euroa.Viivästyneestä laskusta perimme korkolain mukaisen viivästyskoron. Osamaksuvaihtoehtoa ei ole.
PERUUTUS
Palveluntarjoajalla on oikeus veloittaa käyttämätön aika ja palvelu asiakkaalta, ellei palvelua ole peruutettu viimeistään edellisenä päivänä ennen sovittua ajankohtaa. Jos asiakas on myöhässä tapaamisesta vähintään 20 minuuttia, katsotaan tapaaminen peruutetuksi asiakkaan toimesta ilman ilmoitusta.
Rova IT:llä on oikeus perua sovittu aika töyntekijän sairastumisen tai muun estävän syyn takia.
PALVELUN HINTA
Rova IT tarjoaa asiakkaalle arvion työn hinnasta perustuen asiakkaalta saatuihin tietoihin. Hinta-arvio ei ole sitova ellei asiasta erikseen sovita. Hintaan vaikuttaa ongelman vianselvitykseen tarvittava aika. Sunnuntaipäivälle sovittuihin työtehtäviin lisätään 50% lisä.
ASIAKKAAN VASTUUT
Asiakkaan pitää varmuuskopioida laitteen tiedot ennen huoltotoimenpiteitä. Rova IT ei ota vastuuta mahdollisesta tietojen katoamisesta.
Rova IT ei myönnä erillistä takuuta tuottamilleen palveluille.
REKLAMAATIOT
Jos havaitset palvelussa virheen, olethan viipymättä yhteydessä ROVA IT:n asiakaspalveluun. Keksimme yhdessä sopivan ratkaisun ongelmaan.
PALVELUEHTOJEN MUUTTAMINEN
Rova IT sitoutuu ilmoittamaan palveluehtojen muuttumisesta kahta viikkoa ennen ehtojen muuttumista. Jo sovittuihin työtehtäviin sovelletaan sopimishetkellä voimassa olevaa palveluehtoa
SALASSAPITOVELVOLLISUUS
Rova IT:n toiminta perustuu salassapitoon. Jos näemme asiakkaan henkilökohtaista materiaalia, sitoudumme pitämään tämän tiedon salassa.
